familiejol.reismee.nl

Bangkok - dag 3

Fabienne en Cor hebben best wel wat geslapen onderweg. Ook niet veel, maar de ogen waren af en toe dicht. Yannick en ik niet echt.
Vannacht keek ik when in Rome op het personal entertainment system in de stoel voor me, leuke film, niet bijzonder.

Even na acht uur landden we in Bangkok. De douane en bagage gaan snel. Buiten zoeken we een taxi, ook die is heel snel gevonden. Buiten plenst het. Het is aangenaam warm, dat dan weer wel. We laten ons afzetten op de Kao San Road. We lopen het laatste stuk van deze voetgangersstraat naar het gereserveerde hotel, de D&D Inn.
Daar wat gesteggel over de niet te vinden reservering, wat er op neer komt, dat we nu 2 kamers hebben en dus ook meer betalen per nacht.
Gelukkig zijn het heerlijke kamers, goede bedden, niet te hard en ruime badkamer en toilet. We konden ook gelijk al op de kamers en hoefden niet te wachten tot 1 uur. Daar waren we erg blij mee. Om kwart over 10 lagen we dus te slapen.
Tegen 1 uur douchten we en gingen we naar beneden. We maakten een rondje over de Kao San Road en aten wat in de Lucky Beer. Daarna weer terug naar het hotel. Iedereen is nog doodmoe van het tijdverschil en de nacht overslaan in het vliegtuig. Yannick en ik gingen naar het zwembad op de 7de verdieping. Door de bewolking was het niet echt super, maar heerlijk uit te houden.
Fabienne kwam ook. Cor sliep een paar uur op bed.
Tegen 7 uur weer de straat op gegaan. Rondgewandeld en daarna lekker een terras aan de straat en mensen kijken. Daar ook gegeten en even geskyped met opa en oma.
Om half 10 lagen we allemaal op bed.

Reacties

Reacties

Gerda (Gouda)

Leuk om jullie reis mee te beleven via dit weblog.

Marloes

Hey reizigers! Leuk om dit allemaal te lezen! Wij gaan pas volgende week vrijdag, dus hou me nog maar even op de hoogte... Groeten! Marloes x

Remco

ah wat leuk om te lezen dat jullie het avontuur met Azië nog eens aangaan!
Heel veel plezier, ik ga jullie volgen...

Groet,
Remco

Ineke

Las net op Facebook dat je een reis-weblog bijhoudt, l leuk om jullie zo te kunnen volgen.
Fijne reis!

karin

Nou, ik ben weer bij hoor! Nog niet al teveel gemist, lees ik. Gisteravond van Anita het meeste al gehoord. De laatste dagen heb ik me veel ter druk gemaakt met verven en de tuin. Maar... de tuinset is af en staat mooi wit te blinken en ik heb weer eens een bronchitis. Vandaag maar even rustig aan en Londen voorbereiden. Het is daar toch ca. 12 uur later???
Dikke kus, groeten aan CF en Y.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!