familiejol.reismee.nl

Koh Tao dag 15

De verslagen gaan nu saai worden. Misschien ga ik wat dagen samen plakken de komende week, anders worden het wel erg korte verhaaltjes.
Wat doen we?
Eten, zonnen, zwemmen, eten, meer zwemmen, zonnen, drinken, zwemmen, eten, drinken en slapen.
Dat was ongeveer de dag van gisteren.

We startten met een ontbijtje bij Buddha View. Die hebben een tentje aan het strand, waar de broodjes om te zoenen zijn. Zo waanzinnig lekker! Daarbij hebben ze ook nog de lekkerste cappuccino van de vakantie, dus dit wordt de vaste ankerplaats voor ontbijt.
Yannick huurt een snorkelsetje en Cor haalt bij Marc (duikinstructeur) alvast de samenvatting van de theorie voor de duikcursus op.
Tegen 12 uur gaan we van het terras af en het strand op. Yannick is ondertussen naar een ander strandje gelopen om bij het koraal te snorkelen.

We lezen, zwemmen, zonnen en vertrekken om half 4 naar een restaurantje aan zee voor de lunch. Fab en ik eten een heerlijke Griekse salade en de mannen weer een sandwich.

Daarna terug naar het strand. Yannick heeft ondertussen een aantal voetballende Thaise jongens gevonden (met het Thaise rieten voetballetje!) en werkt zich dus even in het zweet.

Om 7 uur douchen we en gaan we naar een strandtent voor een aperitief. Het is al helemaal donker en we kijken naar een prachtige sterrenhemel en naar een schitterend schouwspel van onweer (lichtflitsen) ergens boven zee. Na 2 gin tonics vertrekken we weer naar het restaurant van Tropicana, waar we weer een heerlijke Thaise maaltijd eten.

Ineke

Wat een heerlijk ontspannen vakantie hebben jullie, lekker die combinatie van relax dagen en dagen dat jullie wat ondernemen. Leuk, dat jullie met z'n allen zo'n kookcursus hebben gevolgd.
Veel plezier de komende week.

Anita

De Gin-Tonics beginnen te smaken? hahaha.... eindlelijk weer een paar verhaaltjes, heerlijk!

Ellie

Heerlijk, weer helemaal bijgelezen !! Wat een zaaaaaaaaalige vakantie !!! (alleen niet slapen in een trein en boot daargelaten ;))

Ada

Weer ff bijgelezen....heerlijk aan het uitrusten dus....lekker hoor.....ik zou haast jaloers worden....wij lopen deze week de 4daagse 7 hele kilometers....en onder weg 3x een stop...drankjes...chips, snoep, kaasjes en worstjes....je zou toch om kunnen vallen van de honger onderweg???...hahahhahaha....
heel veel plezier....xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx....