familiejol.reismee.nl

Bangkok - Koh Tao dag 14

Natuurlijk had niemand echt geslapen in die trein. Je zit en draait en gaat weer even staan en draait nog een keer en zo maar door.
Kwart voor 6 wekte de stewardess ons en moesten we de trein uit, het station op. Daar werden we opgewacht door een man van de boot company. Bus in samen met een heleboel backpackers en 20 minuten rijden naar de haven.

Eenmaal op de boot werd het echt ochtend. Prachtig om de zon te zien opkomen rond al die eilandjes. De tocht duurde 3 uur, die afwisselend op het dek en wat slapend in een stoeltje werden doorgebracht. Eenmaal op Koh Tao snel een pick up geregeld naar Tropicana. Helaas zat het guesthouse vol en moesten we naar een guesthouse een paar deuren verderop. Het was wel heel leuk om te zien dat iedereen bij Tropicana ons nog herkende!! Geweldig leuk om zeker 4 personen te zien die er vier jaar geleden ook al werkten..
We ontbeten aan het strand en daarna was het tijd om op het strand te gaan liggen.

Wat was dat heerlijk!! De zee is lauw en we zwommen, relaxten, lazen en gingen af en toe het terras op om wat bier te drinken. Dit is paradijs! Het leven is hier zo relaxt....

‘s Avonds aten we bij Tropicana en daarna was het al snel bedtijd. Tegen 10 uur sliepen we allemaal, vermoeid van de reis de nacht hiervoor.

Karin

Klinkt heerlijk allemaal. Net vanmiddag met Anita een cache gedaan in Blokzijl. Wilden reserveren bij Kaatje maar bij nader inzien wachten we liever op een demonstratie van jullie Cambodjaanse kookkunsten! Gebakken rat lijkt me wel wat.
Kus.