familiejol.reismee.nl

Bangkok - dag 4

Het klokje rond geslapen hebben we. Tegen 10 uur werd ik als eerste wakker. De kinderen sliepen nog en Cor ook. Ik typte de verslagen en ordende de foto's.
Het ontbijt hadden we zo wie zo al gemist, dus geen haast.
Om 11 uur begaven we ons richting Kao San Road. In de Lucky Beer nam Fabienne pancakes, Yannick noodles met kip, Cor yoghurt met muesli en vers fruit en ik scrambled eggs met bacon en toast. Ondertussen zette ik daar de reislogs en wat foto's online.
Ook nog even fotoboeksoftware gedownload, zodat ik op reismomenten etc. vast kan beginnen met een fotoboek. Amerika van 2 jaar geleden moet tenslotte ook nog steeds. Later blijkt heel de software niet gedraaid te kunnen worden op een netbook. De minimale resolutie is niet groot genoeg.

Tegen 1 uur vertrokken we richting zwembad. Yannick ging terug naar bed. Had hoofdpijn en darmklachten. Na een paar uur slaap ging het gelukkig weer beter en kwam hij ook in de zon liggen. Het was zeer goed uit te houden op het dak van het hotel. Er staat een windje, waardoor we allemaal aardig verbrand zijn. Gelukkig niet te erg, omdat we een beetje gesmeerd hebben.
Ook de lunch op het dak gegeten. Eigenlijk hebben we dus gewoon helemaal niets gedaan. We vonden het allemaal zo heerlijk, dat we besloten hebben om nog maar een dag te blijven. We gaan dus morgen nog niet naar Cambodja.

Tegen half zeven is Cor het zat. Hij gaat naar de kamer en Yannick gaat internetten in het internetcafé (ook op het dak), omdat we hier geen wifi kunnen krijgen. Geen ramp, want 3 kwartier internet kost 45 cent.
Om 7 uur houden Fab en ik het ook voor gezien. De zon is dan ook al bijna onder, het wordt hier vroeg donker.

De mannen zijn ondertussen de straat op en Fabienne en ik douchen uitgebreid en gaan dan op zoek naar de mannen. Die zitten al aan Singha bier. Fab en ik schuiven aan en we eten weer heerlijk. Ik een Beef Pangang Curry en de rest een Pad Thai.
Na het eten lopen we weer wat rond in de omgeving. Tegen 12 uur zijn we op de kamer. Yannick en Fabienne gaan nog even zwemmen op het dak.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!