familiejol.reismee.nl

Bangkok - dag 5

Vanochtend iets vroeger wakker dan gister. Nu wel het hotelontbijt genomen. Dat was niet veel en te druk. Vond niemand echt erg, want toen konden we gelijk weer naar bed. De kinderen hebben nog last van de jetlag.
Cor en ik gingen weer naar het dak. Ik weet het, het is heel erg. We hebben nog niets gedaan, maar we voelen ons niet echt schuldig. We hebben alles in Bangkok al een keer gezien en we komen na de drukke weken lekker tot rust. We lezen ons gek, maar vandaag wel bedekt, want de zon heeft ons gisteren flink te pakken gehad...
Tegen 2 uur lunchen we in de bar bij het zwembad. We hebben wat leuke gesprekken met andere Nederlanders en lezen in onze boeken.
Tegen 3 uur trekt het wat dicht, maar dat vinden we niet erg. We zijn allemaal wat aangetikt door de zon en moeten steeds onder doekjes zitten...

Om 6 uur zijn we gedoucht en klaar om te borrelen. Deze keer in een straatje achter de Kao San Road. Daar aan de cocktails gezeten en in een leuk restaurantje gegeten.

De kinderen gingen terug naar het hotel rond 9 uur. Ze wilden zwemmen. Cor en ik zochten een echt koffieshopje op en dronken een heerlijke bak cappucino.
Straks gaan we nog even geld wisselen voor Cambodja en dan de zooi in de kamer opruimen. Morgen willen we vroeg de bus nemen.

Reacties

Reacties

Petra uit NC

Lekker vakantie aan het vieren!
Geniet er goed van! Hou jullie blog in de gaten.

Anita

Echt vakantie dus.....heerlijk niets moeten! Geniet met en van elkaar, ik lees de verhalen wel en geniet dan mee, hahaha, dikke kus uit Meppel!

Loek

Leuk Wendy. Ik was wel geinteresseerd in het Dubai gebeuren. Mogelijk dat we daar nog eens op bezoek gaan bij kennissen. Ik zie nog geen fotos van Bangkok?

Mandy

Dat is nog eens wat je noemt vakantie; niks moet, alles mag! Heerlijk aan het genieten dus.

Veel plezier in Cambodja!

Groetjes Mandy

Marjon v W

Leuk om jullie zo een beetje te kunnen volgen Wendy.
Als ik dat zo lees ben ik blij dat wij de eerste dag nog in Bangkok blijven voor we doorvliegen naar Sisaket. Die jetlag komt hard aan zo te horen.
Jullie hebben helemaal gelijk dat jullie lekker lui doen, het is jullie vakantie dus doe lekker waar je zin in hebt.
Heel veel plezier in Cambodja.

Groetjes vanuit een heel zonnig Colorado

Marjon

Ada

Wij zijn weer thuis....het was super mooi.....maar ozo nat.....
Ben gelijk ff gaan lezen.....
Wat maken jullie weer veel mee...gaaf.......
Lekker ook zo'n brommer door de zaak ...wat een giller...
En zoals altijd gaan je verhalen weer over ETEN....ik ben maar 3,5 kg aangekomen...als het veel regent, moet je haast wel veel wijntjes drinken en eten...hahahhaha...veel minder gelopen als normaal....
Lekker door schrijven...dan heb ik nog een soort 2de vakantie..hahhaha...dikke kus allemaal....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!