familiejol.reismee.nl

Siem Reap - dag 7

We hebben weer heerlijk geslapen in ons nieuwe guesthouse. Om half negen zaten we al beneden aan het ontbijt. Dat was goed en er is veel keuze. Geen buffet, maar iets kiezen van een kaart.
Daarna gelijk aan het zwembad gaan liggen. De kinderen gingen terug naar bed, maar kwamen een uur later ook.
Tegen 2 uur gingen Cor en ik het stadje in. Eerst maar lunchen. We vonden een klein leuk tentje, waar we heerlijk aten. Een van de zoons reed de brommer gewoon van voor naar achter door het restaurant heen. Alles kan hier.
Ondertussen was het begonnen met stortregenen, dus we bleven nog even zitten. Toen het wat minder was, besloten om maar terug te gaan naar het guesthouse. Daar waren de kids aan het internetten. De middag brachten we verder door op de kamer en in de bar.
Tegen 7 uur maar weer op pad. Het was weer droog. Eerst de nachtmarkt op, waar Fabienne een horloge scoorde.
Daarna weer heerlijk eten bij Pub Street en tenslotte nog een foot massage van een uur. De kinderen gingen voor de Dr. Fish massage. Ze lagen dubbel! Konden helemaal niet tegen het gekriebel aan hun voeten. Een hele leuke ervaring dus.
Om 11 uur waren we terug. Nog even internetten en toen naar bed.