familiejol.reismee.nl

Siem Reap dag 9

Om half negen zaten we aan het ontbijt. Je kunt hier kiezen uit omelet, scrambled eggs, gekookt of gebakken ei en pancakes. Fabienne gaat voor de pancakes en wij voor de eieren.
Na het ontbijt richting zwembad. Heerlijk lezen, zonnen, foto's op de laptop zetten, reisverslagen typen en kletsen met de andere Nederlanders hier.
Om half 1 waren we dat ook weer zat en gingen we het centrum weer in. We lunchten weer heerlijk en Cor en ik bleven daar zitten op het terras. De kinderen gingen de markt op om souvenirtjes te scoren. Tegen 4 uur weer terug in het zwembad en ons daar tot 7 uur vermaakt.

Het avondeten weer in het restaurantje van de eerste avond gegeten. De BBQ daar was heerlijk. We zaten nog maar net of de bui barstte los. Gelukkig zaten we onder de overkapping (zeil gespannen over bamboestokken, het is gewoon een straatrestaurantje). Het kwam echt met bakken naar beneden en binnen no time stond de straat helemaal blank.
Toen we uit waren gegeten was het ook gedaan met de bui. We haalden nog een crêpe bij een standje en daarna boodschappen voor de volgende dag.

In de kamer alles weer eens ingepakt. Schone was bij de receptie opgehaald en ook in de tassen gedaan. We moeten morgen om 5 uur op, dus op tijd naar bed.